eParaksta lietotājiem Ieiet
eParaksts

Kā saņemt virtuālo eParakstu

Kā pieteikties virtuālajam eParakstam apliecinot identitāti klātienē

Pieteikšanās virtuālajam eParakstam apmeklējot kādu no Rīgā esošajiem Klientu apkalpošanas centriem (KAC)

Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar savas internetbankas piekļuves datiem.

  1. Ieejiet sadaļā Pirkt eParakstu, aizpildiet pieteikumu, izdrukājiet to un parakstiet. Saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu, lai pieteiktos virtuālajam eParakstam, nepieciešams iesniegt pašrocīgi parakstītu iesniegumu droša elektroniskā paraksta pakalpojuma sniedzējam – VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centram".
  2. Ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu, dodieties uz Klientu apkalpošanas centru (KAC) un iesniedziet izdrukāto pieteikumu klientu apkalpošanas centra  speciālistam. Aicinām, pirms došanās uz KAC, pārliecināties par tā darba laiku.
  3. Klientu apkalpošanas centra speciālists salīdzinās Jūsu pieteikuma datus ar pasi un apliecinās Jūsu personību, apstiprinot pieteikumu portālā.
  4. Lai pabeigtu virtuālā eParaksta iegūšanu, kā arī katru reizi lietojot to, pieslēdzieties Portālam ar savu internetbanku, dodieties uz sadaļu Mani rīki un izvēlieties Parakstīt eDoc. Veicot piemreizējo līguma slēgšanu, šajā brīdī sisēma Jūs aicinās iegādāties eParaksta pakalpojumus, apmaksu veicot tiešsaistē, pieslēdzoties savai internetbankai un izveidot savu virtuālā eParaksta PIN kodu.
Pieteikšanās pakalpojumam Mobilais kods

Visi Mobilā koda lietotāji var nekavējoties slēgt virtuālā eParaksta līgumu un iegādāties pakalpojumus, uzreiz pēc Mobilā koda iegūšanas. Lai iegūtu Mobilo kodu:

1. Līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu, dodieties uz tuvāko, sarakstā minēto LMT vai Trodeks klientu centru un noslēdziet līgumu ar SIA "Latvijas Mobilais Telefons" par pakalpojuma Mobilais Kods lietošanu;

2. Ieejiet portālā www.mkods.lv, kur nepieciešams reģistrēties turpmākai pakalpojuma lietošanai.

3. Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar Mobilo kodu; 

4. Pēc tam, ienākot portāla sadaļā Pirkt pakalpojumus, varēsiet iegādāties sev nepieciešamos eParakstīsānās pakalpojumus, apmaksu veicot tiešsaistē, pieslēdzoties savai internetbankai.

Kā pieteikties virtuālajam eParakstam pilnībā attālināti?

Viedkartes eParaksta lietotājiem

  Pieteikšanās virtuālajam eParakstam notiek pilnībā attālināti:

  1. Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar savas internetbankas piekļuves datiem, ar eID kartes vai ar viedkartes eParaksta datiem;
  2. Jums piedāvās iespēju iesniegt un apstiprināt pieteikumu virtuālajam eParakstam, apmeklējot Klientu apkalpošanas centru (KAC);
  3. Ar drošu elektronisko parakstu parakstīto iesniegumu nosūtiet uz eparaksts@eparaksts.lv ;
  4. Vienas darba dienas laikā uz e-pasta adresi, no kuras tika nosūtīts pieteikums, saņemsiet apstiprinājumu, ka pieteikums ir pieņemts;
  5. Pēc tam, ienākot portālā, varat iegādāties sev nepieciešamās parakstīšanas reizes. Apmaksu veicot tiešsaistē, pieslēdzoties savai internetbankai.

 

SEB IBankas lietotājiem

Pieteikšanās eParakstam un pieteikuma apstiprināšana notiek pilnībā attālināti:

  1. Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar savas internetbankas piekļuves datiem;
  2. Sadaļā Pirkt eParakstu aizpildiet pieteikumu un, sekojot norādēm tiešsaistē, apstipriniet pieteikumu;
  3. Pēc tam, varat iegādāties sev nepieciešamās parakstīšanas reizes. Apmaksu veicot tiešsaistē, pieslēdzoties savai internetbankai.
eID kartes lietotājiem

 

Lai lietotu virtuālo eParakstu (attiecas uz tiem klientiem, kas saņemot eID karti ir aktivizējuši eParakstu):

  1. Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar eID kartes datiem; 
  2. Pēc tam, ienākot portāla sadaļā Pirkt eParakstu, varat iegādāties sev nepieciešamās virtuālās parakstīšanās reizes. Apmaksu veicot tiešsaistē pieslēdzoties savai internetbankai.

Savukārt klientiem, kas nav aktivizējuši eParakstu savā eID kartē un vēlas saņemt virtuālo eParakstu, ir iespēja aktivizēt eParakstu apmeklējot PMLP vai pieteikties virtuālajam eParakstam tiešsaistē, skat. sadaļu Pieteikšanās virtuālajam eParakstam.

Mobilā koda lietotājiem

Lai lietotu virtuālo eParakstu:

1. Ienāciet portālā www.eparaksts.lv, autentificējoties ar Mobilo kodu; 

2. Pēc tam, ienākot portāla sadaļā „Pirkt pakalpojumus”, varat iegādāties sev nepieciešamās virtuālās parakstīšanās reizes. Apmaksu veiksiet tiešsaistē, pieslēdzoties savai internetbankai.

Savukārt klienti, kas vēl nav Mobilā koda lietotāji, tam var pieteikties kādā no norādītajiem LMT un Trodeks klientu centriem.

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.