eParaksta lietotājiem Ieiet
eParaksts

Cits/vispārīgi

Nosaukums Pēdējais ieraksts Ieraksti
eParaksts
29. maijs, 2017 / 21:13
wh0cd802911 prozac no rx
2
Ilze
29. maijs, 2017 / 19:55
Novel programme http://bbw.date.erolove.in/?entry.jacquelyn christian dating services for seniors global adult dating matchmaker dating service free talking sites plus size clothes
8
Natalija
29. maijs, 2017 / 19:33
пока не понимаю , как получить подпись, хотя инструкция шаговая легкая и доступная до оплаты за подписи----- теперь ничего не понимаю и чувствую себя глупо! SOS
1
Ance
29. maijs, 2017 / 13:44
Informējam, ka problēma ir novērsta un šobrīd portālā digidoc.ee ir iespējams validēt eParakstītāja 3.0 veidotus edoc un asice failus.
9
ulcha
26. maijs, 2017 / 14:56
Labdien, Informējam, ka problēma ir novērsta. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
13
Kama Sutra
26. maijs, 2017 / 10:22
Es teicu, ka ir dīvaini, ka jūs vienu lietu no Igauņiem nokopējat un uzturat, bet otru lietu, kura pirmo lietu spēj pilnvērtīgi izmantot, neuzturat.
5
Gustavs
25. maijs, 2017 / 16:57
Labdien, Java bibliotēkas nesatur jau darbojošos piemēru, bet vadoties pēc rokasgrāmatas Jūs varat iestrādāt savā risinājumā dokumentu parakstīšanas un pārbaudes funkcionalitāti. Ja vēlaties gūt informāciju par eParaksts pārlūka spraudni, lūdzam rakstīt uz e-pastu eparaksts@eparaksts.lv
8
GINTS GŽIBOVSKIS
24. maijs, 2017 / 09:46
Labdien, Iesakām Jums sazināties ar konkrētās iestādes, kurā plānojat iesniegt dokumentus, atbalsta dienestu, lai precizētu iespējamos kļūdu cēloņus.
4
Raivo
24. maijs, 2017 / 08:40
Mūsu tehniskais speciālists saka, ka iemesls kāpēc tik bieži saņemam kļūdu "Sistēmā radās kļūda. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc brīža." ir tas, ka mūsu interneta pieslēgumam (plus visiem ugunsmūriem utt) ir pārāk liela aizture. eparaksts.lv sistēma nav gatava gaidīt vairāk par pāris sekundēm un rezultātā izmet kļūdu. Lietojot servisu no mājām (Lattelekom optiskais internets) tādus kļūdas paziņojumus redzēt nenākas.
1
zane
23. maijs, 2017 / 12:38
Labdien, Signe! Jums ir jāaukšupielādē dokuments mūsu mājaslapā, izmantojot funkcionalitāti "Pārbaudīt eDoc": https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/parbaudit-edokumentu/ Tad, kad dokumenta paraksts tiks pārbaudīts, Jums ir jāuzspiež uz parakstītā dokumenta nosaukuma zem "Parakstītie faili dokumentā:". Pēc šo darbību veikšanas uz Jūsu mobilās ierīces tiks lejupielādēts sākotnējaus dokuments *.doc, *pdf vai kādā citā formātā. Ja Jums rodas problēmas ar šo formātu dokumentu lasīšanu uz Jūsu mobilās ierīces, tad lūdzam Jūs sazināties ar Jūsu mobilās ierīces tirgotāju vai ražotāju.
7
Linkolns
19. maijs, 2017 / 12:36
Man ir 95% pabeigta php bibliotēku izstrāde. Ir arī strādājoša web aplikācija, bet šajā forumā linkus nedrīkst publicēt. Paredzēts tuvākajā laikā izstrādāt vienkāršu moduli, kuru varēs integrēt esošā dokumentu vadības sistēmā. Kā funkcionējošs piemērs būs bezmaksas Wordpres spraudnis, kas papildinās Wordpres sistēmu ar elektroniskā paraksta funkcionalitāti. Ja ir kādi jautājumi, rakstiet uz e-pastu: info@paraksts.tk
10
Agnese Gaile-Irbe
18. maijs, 2017 / 16:49
Labdien, Informējam, ka nav novērotas problēmas ar koplietošanas failu lejupielādei. Lūdzu, precizējiet kādu interneta pārlūku izmantojat.
2
Haralds
17. maijs, 2017 / 16:11
Labdien, Saraksts ar Eiropas savienībā esošajiem uzticamajiem sertifikācijas pakalpojumu sniedzējiem pieejams šeit: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/eu-trusted-lists-certification-service-providers
7
janis
16. maijs, 2017 / 16:46
Labdien, Paldies Jūsu ieteikumu. Izvērtēsim iespējas izstrādāt mobilo lietotni, kas nodrošinās iespēju parakstīt dokumentus dokumentu vadības sistēmā.
5
Edgars Rudka
8. maijs, 2017 / 08:30
Labdien, Iegādājoties virtuālo eParakstu portālā www.eparaksts.lv, Jūs izveidojāt savu PIN kodu, šis kods sastāv no 8 simboliem (latīņu alfabēta burtiem un cipariem). Ja PIN kods ir aizmirst, varat izveidot jaunu PIN kodu portāla sadaļā „Mani dati” izvēlēties „PIN koda maiņa”. Pēc tam Jūs uz e-pasta adresi, ko norādījāt reģistrējoties virtuālajam eParakstam, saņemsiet lūgumu apstiprināt PIN koda nomaiņu un varēsiet izveidot jaunu PIN kodu. Pārliecinieties, ka PIN kods sastāv tieši no 8 simboliem (burti un cipari): Instrukcija PIN nomaiņai pieejama šeit: https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lietotaja-rokasgramata/pin_nomaina_virtualajam/
2
Andris
2. maijs, 2017 / 09:19
Labdien! Lai izmantotu eID karti autentifikācijai interneta portālos ir jāsagatavo interneta pārlūks darbam ar eID karti.Instrukciju pārlūka sagatavošanai varat atrast šajā saitē, 4. solī: https://www.eparaksts.lv/lv/eid/sakt-lietot/
4
Santa
28. aprīlis, 2017 / 14:43
Labdien Santa, Lai varētu sniegt Jums tehnisku atbalstu ,lūdzu, sazinieties ar mums rakstot uz eparaksts@eparaksts.lv vai zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 67108787.
2
MacOS user
27. aprīlis, 2017 / 12:46
Labdien, Kā jau rakstījām iepriekš, problēma ir apzināta un tiek risināta. Sazinoties ar Swedbank pārstāvjiem noskaidrojām, ka problēmu ir plānots novērst nākamo 2 nedēļu laikā.
11
Irina Habarova
26. aprīlis, 2017 / 09:32
Labdien, Lūgums sazināties ar mums rakstot uz eparaksts@eparaksts.lv vai zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 67108787.
6
Ronalds
24. aprīlis, 2017 / 17:02
Labdien, Ja nepieciešams sūtīt elektroniski parakstītu dokumentu uz kādu no Eiropas valstīm, lūgums iepriekš noskaidrot - kādā dokumenta formātā personai ērtāk saņemt Jūsu vēstuli, kas parakstīta ar elektroniski drošu parakstu ( PDF formāts, ASICE -Eiropas Savienības vienotajā e-parakstīto dokumentu formātā ). Papildus pievienojot saites, kur persona varēs veikt dokumenta pārbaudi. 1. EDOC/ASICE dokumenta formāta pārbaude : https://www.eparaksts.lv/en/Assistance/check-an-edocument/ 2. PDF formāta pārbaude: https://www.eparaksts.lv/en/Assistance/check-an-a-pdf/ Jautājuma vai neskaidrību gadījumā, lūdzu, rakstiet uz eparaksts@eparaksts.lv vai zvaniet Klientu atbalsta tālruni 67108787.
2
1:authentication/section:close

Izvēlieties autentificēšanās veidu

Kā notiek autentificēšanās?

1. Solis
Izvēlies savu autentificēšanās veidu!

2. Solis
Ievadi savus datus un apstiprini.

3. Solis
Lieto eParaksta portālu!

Autentificējoties portālā Jūs piekrītiet portāla lietošanas noteikumiem

Atceries!

Autentifikācijas laikā netiek veiktas nekādas darbības ar Jūsu Internetbankas kontā esošo naudu. Mēs izmantojam Banku autentifikāciju kā vienu no rīkiem, lai pārliecinātos par Jūsu uzdotās personības atbilstību.

 

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.