eParaksta lietotājiem Ieiet
eParaksts

Cits/vispārīgi

Nosaukums Pēdējais ieraksts Ieraksti
Jānis Knēziņš
27. marts, 2017 / 19:28
Labdien, saskāros ar interesantu problēbu. Uzņēmumu reģistrā tika iesniegti dokumenti, kurus ar elektronisko parakstu parakstīja trīs personas. Pēc pāris dienām no UR tika saņemts atteikums ar norādi: "Lūdzu iesniegt dokumentus atkārtoti, tos parakstot tā, lai paraksta atšifrējums nebūtu uz dokumenta teksta." Jautājums, vai parakstot dokumentus ar elektronisko parakstu ir iespēja izvēlēties, kur tas tiek izvietots. a.c. Jānis Knēziņš
1
Laura
26. marts, 2017 / 11:30
Sazinieties ar dokumentu autoru, viņam būtu jāvar paskaidrot kā rīkoties un kā parakstīt.
3
Ivars Šenbergs
25. marts, 2017 / 08:00
Re kur ir: https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lejupielades/signanywherefree/ žetons eParakstam par meistarīgu paslēpšanu. Bravo!
8
KP
25. marts, 2017 / 07:58
Man sanāk 2 centi par parakstu. Gadā izlietoju ap 500 parakstiem un lietoju virtuālo parakstu pa 10€ gadā.
4
Leonids
21. marts, 2017 / 13:11
In this situation we advice You to go to our client support center on Pērses street 2, Rīga. Our consultant will help You to log in eparaksts.lv using DNB bank and print application. After You sign it, our consultant will give You access to eSignature, help to buy eSignatures and answer to all Your questions about using eSignature.
2
elga
20. marts, 2017 / 16:43
Labdien, Informējam, ka uzstādot programmu eParakstītājs 3.0 tiek piedāvāta iespēja uzstādīt visiem datora lietotājiem. Instalācijas laikā automātiski tiek uzstādīta arī eID kartes starpprogrammatūra. Programmas eParakstītājs 3.0 instalācijas fails lejupielādei ir pieejams: https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lejupielades/eparakstitajs-3/
7
Māris
20. marts, 2017 / 09:04
Labdien, Dotajā situācijā iesakām doties uz LMT klientu apkalpošanas centru, lai anulētu veco līgumu un noslēgtu jaunu līgumu par mobilā koda izmantošanu ar jauno telefona numuru. Informācija par LMT klientu apkalpošanas centru atrašanās vietām pieejama: https://www.eparaksts.lv/lv/virtualais-eparaksts/lmt-un-trodeks-klientu-centri-kuros-iespejams-pieteikties-mobilajam-kodam/ Vēlamies pievērst uzmanību, ka mobilais kods ir piesaistīts fiziskai, nevis juridiskai personai. Jums ir jāierodas klātienē LMT klientu apkalpošanas centrā, jo ir jāveic atkārtota Jūsu identitātes pārbaude.
4
Pilsonis
18. marts, 2017 / 08:40
Šodien forumā pirmie 8 raksti ir ar spamu. Varu ieteikt speciālistu, kas pa 50€ dienas laikā uzliks botu filtrus.
4
Janeks
16. marts, 2017 / 14:27
Kamēr Lietuva savu servisu nesakārtos, redzēsim šādu kļūdu: https://failiem.lv/down.php?i=e6xkyknn&view Tā pat ir ar visiem servisiem, kuru statuss ir kļūdains. Otrs piemērs ir Bulgārija, bet atšķirībā no Lietuvas bulgāriem ir pie kājas, ka viņu servisam decembrī vienam no galvenajiem sertifikātiem beidzās derīgums.
5
Arturs
16. marts, 2017 / 08:42
Labdien, Roland. Lai iegādātos eID kartes 30 dienu abonementu, nepieciešams autentificēties portālā eparaksts.lv --> izvēlēties sadaļu Pirkt eParakstu--> Pirkt eParakstu sev --> Sadaļā "Pakalpojums" izvēlēties "eID kartes 30 dienu abonements" --> Apskatīt iepirkumu grozu --> Veikt apmaksu. Ja rodas neskaidrības pakalpojuma iegādes brīdī, lūdzu, zvanīt uz mūsu Klientu atbalsta tālruni 67108787.
15
Evita
15. marts, 2017 / 16:09
Labdien, Tatjana. Mobila koda pakalpojumu var iegūt un izmantot jebkura operatora klients ( LMT, Bite, Tele2, Amigo). Mobila koda pakalpojums ir bezmaksas. Mobila koda pakalpojumā tiek fiksēts tikai telefona numurus uz kuru tiks sūtīts kods, lai veiktu drošu autentifikāciju portālā. Lai pieteiktos pakalpojumam Mobilasi kods, Jums, līdzi ņemot pasi vai eID karti un savu mobilo telefonu jādodas uz kādu no sarakstā minētajiem LMT centriem: https://www.eparaksts.lv/lv/virtualais-eparaksts/lmt-un-trodeks-klientu-centri-kuros-iespejams-pieteikties-mobilajam-kodam/
8
Andrejs S.
15. marts, 2017 / 10:33
Labdien, Andri, Informējam, ka iepriekš aprakstītā problēma tika novērsta. Ja veicot programmas eParakstītājs 3.0 atjaunošanu Jums parādās kāds kļūdas paziņojums, lūdzu, atsūtiet ekrānšāviņu ar kļūdu uz e-pastu eparaksts@eparaksts.lv. Ja iespējams, lūdzam, arī precizēt operētājsistēmu un tās versiju uz kuras tiek veikta programmas eParakstītājs 3.0 atjaunošana.
9
Valters
13. marts, 2017 / 13:24
Paldies eParakstam par universālo atbildi. :) Bik piekoriģējot Arņa atbildi: Komandrinda eParaksta uzstādīšanai bez restarta, neiekļaujot eID middleware, kas neklausa /norestart komandām: msiexec /i "eparakstitajs3.msi" /qn /norestart ALLUSERS=1 CREATE_EDOC_ASSOCIATION=1 CREATE_SHORTCUT_DESKTOP=1 INSTALL_BROWSER_PLUGIN=1 SET_UPDATE_TYPE_MANUAL=1 CREATE_SHORTCUT_STARTMENU=1 INSTALL_MIDDLEWARE_GEMALTO=1 INSTALL_MIDDLEWARE_EID=0 INSTALL_MIDDLEWARE_OPENSC=1 Pēc tam izpildām eID uzstādīšanu bez restarta: LatviaEIDSetup.exe /VERYSILENT /NORESTART Papildus opcijas var uzzināt izpildot LatviaEIDSetup.exe /? Jaunākā versija lejupielādējama šeit, iznākusi 2015 gada 8. jūnijā - http://www.pmlp.gov.lv/lv/sakums/pakalpojumi/personu-apliecinosi-dokumenti/personas-apliecibas/datora-sagatvosana-eid.html Acīmredzot arī eParaksts īsti netiek galā ar maģiskajiem restartiem, tāpēc atjaunināšanu no programmas veic atpakojot *.jar arhīvu un pārrakstot pa virsu esošajam softam. Tā kā ar katru jauninājumu ir pieejams arī jaunāks *.msi fails, mani šī nepilnība nesatrauc.
6
Kama Sutra
13. marts, 2017 / 10:32
Mēs ikdienā izmantojam parakstu bez laika zīmoga gadījumos, kad dokumentam nepieciešami vairāki paraksti. Laika zīmogu uzliek pēdējais parakstītājs. Rezultātā ietaupās nauda.
5
shpokas
10. marts, 2017 / 17:35
!!! Klau, izmetiet šos "SEO ekspertu" Lana un Jānis komentārus!!! Izmanto svešus forumus reitingu celšanai. :P
12
FRANČESKA PRANČA
10. marts, 2017 / 13:56
Labdien! Sakiet lūdzu, vai Jūsu dokumenti ir paredzēti iesniegšanai Uzņēmumu Reģistrā? Uzņēmuma reģistrā PDF dokumentu sagatavēs ir aktīvie lauki, kuri ir iemesls tam, ka dokumentos tiek veiktas izmaiņas pēc to parakstīšanas. Ja sākotnējā PDF dokumentā ir aktīvie lauki (izvēlnes), tad iesakām Jums šo dokumentu parakstīt eDoc formātā. eDoc formta dokumenti arī ir iesniedzami jebkurā iestādē, eDoc formātā var parakstīt jebkāda tipa, formāta dokumentus un parakstot dokumentus eDoc formātā tie netiks bojāti vai jebkādi izmainīti.
2
DianaS
10. marts, 2017 / 11:36
Добрый день, Алина! Пожалуйста опишите Вашу проблему подробнее. (Как Вы пробуйте его открыть и какую ошибку Вы получайте)
4
Arnis
10. marts, 2017 / 09:12
Labdien, Informējam, ka šobrīd, kriptogrāfiskā algoritma maiņas no SHA1 uz SHA256 dēļ, lietojumprogrammā eParakstītājs 3.0 un portālā www.eparaksts.lv nav iespējams parakstīt EDOC 1.02 formāta dokumentus. Problēma ir apzināta un tiek risināta – informēsim, tiklīdz tā tiks novērsta.
6
Inga R
9. marts, 2017 / 13:34
Labdien, Paldies, ka informējāt mūs. Informējam, ka gadījumos, kad tiek novērotas problēmas eParaksts darbībā, tiek izvietota informācija portāla www.eparaksts.lv sadaļā "Jaunumi".
4
Andris
7. marts, 2017 / 12:19
Labdien, Elektroniskais paraksts no sagatavotā dokumenta nevar pazust. Iespējams, esat nosūtījis adresātam failu, kas nav parakstīts. Pirms nosūtat dokumentu adresātam, veiciet dokumenta pārbaudi portālā, izmantojot funkciju "Pārbaudīt eDOC" vai programmu eParakstītājs 3.0. https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/parbaudit-edokumentu/ https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/lejupielades/eparakstitajs-3/ Atgādinām, ka pēc parakstīšanas Jūsu word formāta dokuments iegūst jaunu formātu .edoc. Iesakām pārliecināties, ka e-pasta ziņojumam pievienojiet tieši šo, nevis neparakstīto failu. Papildus jautājumu gadījumā rakstiet mums uz eparaksts@eparaksts.lv
2

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.