eParaksta lietotājiem Ieiet
eParaksts

Biznesam

Ar eParakstu uzņēmums var juridiski pilnvērtīgi organizēt elektronisko lietvedību un klientu apkalpošanu.  Uzņēmumu un iestāžu pārstāvji var izmantot eParakstu, lai piešķirtu juridisku spēku dokumentiem, slēdzot savstarpējus līgumus, parakstot pieņemšanas-nodošanas aktus, rēķinus, vīzējot dokumentus, parakstot vēstules, iesniegumus, pieteikumus un citus dokumentus.

 

Lai aprīkotu savu komandu ar eParakstu, organizācija var apmaksāt tā lietošanu saviem darbiniekiem:

 

eZīmogs ir piesaistīts tikai organizācijai. Ar tā palīdzību uzņēmums vai iestāde var apliecināt izziņas un izrakstus no informācijas sistēmām, reģistriem, kā arī sertifikātus, apliecības un citus dokumentus par jau notikušiem faktiem. eZīmogs der  e-pakalpojumu sniegšanai, kuros klients saņem organizācijas apliecinātus, automātiski veidotus dokumentus uzreiz pēc pieprasījuma, piemēram, web lapā.  

 

Dokumentam pievienots eZīmogs apliecina:

  • Dokumentu piederību (izcelsmi) organizācijai;
  • Dokumenta satura nemainīgumu;
  • eZīmogošanas laiku.

Informācija par eZīmoga priekšrocībām un iegūšanas iespējām.

Integrētie risinājumi - informācija par iespējām integrēt eParakstīšanās funkcijas savos risinājumos –lietvedības sistēmās, portālos, biznesa aplikācijās.

Papildpakalpojumi - informācija par citiem sertifikācijas pakalpojumiem.

1:authentication/section:close

Izvēlieties autentificēšanās veidu

Kā notiek autentificēšanās?

1. Solis
Izvēlies savu autentificēšanās veidu!

2. Solis
Ievadi savus datus un apstiprini.

3. Solis
Lieto eParaksta portālu!

Autentificējoties portālā Jūs piekrītiet portāla lietošanas noteikumiem

Atceries!

Autentifikācijas laikā netiek veiktas nekādas darbības ar Jūsu Internetbankas kontā esošo naudu. Mēs izmantojam Banku autentifikāciju kā vienu no rīkiem, lai pārliecinātos par Jūsu uzdotās personības atbilstību.

 

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.

Portāls eparaksts.lv izmanto sīkdatnes.